Visuel identitet

Uplan_studio_logo_anklagemyndigheden_designguide2
Upland_studio_visuelidentitet_mobil copy

Min tilgang til visuelle identiteter bygger på nøje observation, opmærksom lytning og intuitiv forståelse. Sammen med mine kunder udforsker jeg nye veje for at skabe et unikt visuelt udtryk, der giver liv til deres kommercielle og kulturelle visioner.

Upland-Studio_horsens_kommune_klimaplan

En virksomheds visuelle identitet er et sæt af væsentlige byggesten og virksomhedens ansigt og udtryk udadtil. En klar og overbevisende fortælling, der kommunikerer din virksomheds hvem, hvad, hvorfor og hvordan. Gennem design og struktur giver vi organisatorisk orden, klarhed og en solid platform og fundament for jeres kommunikation.

Mere end bare et logo
En visuel identitet er mere end blot et logo. Det er den samlede visuelle præsentation af din virksomhed eller brand, der skaber et genkendeligt og sammenhængende udtryk på tværs af alle platforme. Den bl.a. omfatter elementer som:

Logo: Et ikonisk symbol, der repræsenterer din virksomhed.

Farvepalette: Udvalgte farver, der udtrykker din brands personlighed og stemning.

Typografi:
Skrifttyper, der stemmer overens med din brands tone og målgruppe.

Billedstil:
Fotografier, illustrationer og grafik, der afspejler din brands identitet.

Layout og design:
Den overordnede struktur og æstetik i din kommunikation.

Med andre ord er den rigtige og velovervejede visuelle identitet meget væsentlig for langt de fleste brands, der har et ønske om at stå stærkt som en markant og genkendelig spiller på deres respektive marked. Samtidig er det altafgørende, at den visuelle identitet understøtter virksomhedens ambitioner, værdier, stil og generelle DNA.

Se eksempler på visuelle identiteter fra Upland Studio

Upland Studio

Upland Studio ApS - hello@uplandstudio.dk - +45 22 11 28 59
Vestergade 49B - 8000 Aarhus C - CVR: 38474405

View