AW-10961611356
Min tilgang til visuelle identiteter bygger på nøje observation, opmærksom lytning og intuitiv forståelse. Sammen med mine kunder udforsker jeg nye veje for at skabe et unikt visuelt udtryk, der giver liv til deres kommercielle og kulturelle visioner.
En virksomheds visuelle identitet er et sæt af væsentlige byggesten og virksomhedens ansigt og udtryk udadtil. En klar og overbevisende fortælling, der kommunikerer din virksomheds hvem, hvad, hvorfor og hvordan. Gennem design og struktur giver vi organisatorisk orden, klarhed og en solid platform og fundament for jeres kommunikation.
Mere end bare et logo
En visuel identitet er mere end blot et logo. Det er den samlede visuelle præsentation af din virksomhed eller brand, der skaber et genkendeligt og sammenhængende udtryk på tværs af alle platforme. Den bl.a. omfatter elementer som:
Logo: Et ikonisk symbol, der repræsenterer din virksomhed.
Farvepalette: Udvalgte farver, der udtrykker din brands personlighed og stemning.
Typografi: Skrifttyper, der stemmer overens med din brands tone og målgruppe.
Billedstil: Fotografier, illustrationer og grafik, der afspejler din brands identitet.
Layout og design: Den overordnede struktur og æstetik i din kommunikation.
Med andre ord er den rigtige og velovervejede visuelle identitet meget væsentlig for langt de fleste brands, der har et ønske om at stå stærkt som en markant og genkendelig spiller på deres respektive marked. Samtidig er det altafgørende, at den visuelle identitet understøtter virksomhedens ambitioner, værdier, stil og generelle DNA.
Upland Studio
Følg med i mit arbejde på Instagram, LinkedIn og Facebook
eller kom forbi Vestergade til en kop kaffe
Upland Studio ApS - hello@uplandstudio.dk - +45 22 11 28 59
Vestergade 49B - 8000 Aarhus C - CVR: 38474405